ورزشی

چه کسی به دنبال سیاسی‌سازی دیدار سپاهان و الاتحاد است؟

ظاهرا برخی عناصر نفوذی تحت تاثیر صهیونیست ها به دنبال تخریب رابطه ایران و عربستان هستند و اتفاقات بازی لغو شده امشب سپاهان و الاتحاد هم ناشی از همین مساله است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالیکه همه چیز برای برگزاری یک رقابت سالم و جوانمردانه بین دو تیم الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه نقش جهان فراهم بود به یکباره اتفاقی حیرت انگیز باعث لغو این دیدار مهم لیگ قهرمانان آسیا شد.

برخی ادعا کردند مسئولان الاتحاد به وجود تندیس سردار قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ایراد گرفتند و آن را بهانه کردند و به بازیکنان خود دستور دادند که حتی برای گرم کردن به میدان نیایند! این در حالی بود که بازیکنان تیم الاتحاد که روز گذشته در کمال احترام وارد کشورمان شدند در همین ورزشگاه مشغول تمرین شدند و نماینده AFC  هم ورزشگاه را کاملا کنترل کرده بود. روز گذشته نیز تندیس سردار قاسم سلیمانی از قهرمانان ملی کشورمان در ورزشگاه وجود داشت و در حدود 4 سال است که در نقش جهان وجود دارد. و باز هم تاکید می شود، بازیکنان الاتحاد بدون هیچ مساله ای در آنجا تمرین کردند. در نشست خبری هم حتی سرمربیان پرتغالی دو تیم به خوبی و گرمی با یکدیگر دیداری کوتاه داشتند و حتی سرمربی پرتغالی الاتحاد، از میزبانی کشور ایران و باشگاه سپاهان تقدیر کرد.

از سویی دیگر در ورزشگاه های عربستان همواره تندیس‌ها و عکس هایی از مقامات سعودی در ورزشگاه ها نصب شده و هیچ وقت این مساله مشکلی برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه های عربستان برای تیم های ایرانی نداشته است؛ اما چطور یکباره وجود تندیس قهرمان ملی کشورمان تبدیل به بهانه ای برای بازی نکردن تیم الاتحاد عربستان می شود؟ این در شرایطی است که علاوه بر سردیس قهرمان ملی ایران، حاج قاسم سلیمانی، سردیس محمود حریری از موسسان باشگاه سپاهان و محمود یاوری یکی از اسطوره های فوتبال اصفهان وجود دارد که شخصیت های ورزشی هستند.

اتفاقات عجیب امشب این سوال را به ذهن متبادر می کند که آیا سیاسی کردن یک مسابقه ورزشی، حرکتی از سوی عربستان بمنظور نزدیکی به صهیونیست هاست و یا اسراییل از طریق نفوذ در تیم الاتحاد بدنبال ایجاد جنجال در روابط است؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا